Recent Nieuws
FAQ : ALGEMEEN
Wat kunnen we wel en wat kunnen we niet?

Wat kunnen we voor jou betekenen?

We kunnen je steeds helpen met alles wat er komt bij kijken om te kunnen genieten van een degelijk technisch uitgerust zwembad.

Onze ruime ervaring en ons uitgebreid team aan medewerkers zullen je steeds zo snel mogelijk van dienst zijn en je met raad en daad bijstaan.

Onze online-handleiding in het klantengedeelte van onze website (hiervoor kan je als klant inloggen met je mailadres en postcode) en deze FAQ dragen hier eveneens toe bij.

Wat kunnen we jammer genoeg niet?

Helaas moeten we leven met de limieten van techniek.

Vandaag kan iets perfect werken maar morgen mogelijk niet.

We zijn geen verzekeringspolis voor de blijvende goede werking van de apparatuur die we aanbieden.

Ook zijn we gebonden aan de garantieduur en voorwaarden van de fabrikanten waar we mee werken.

Loopt het echter niet zoals verwacht proberen we dit steeds zo snel als mogelijk terug te herstellen en/of vervangen en dit zo efficiënt als mogelijk met bijhorende laagst mogelijke kost.

Bovendien werken we met mensen, mensen maken soms fouten. We nemen echter steeds onze verantwoordelijkheid met hetzelfde respect voor onze klanten net zoals onze klanten dit hebben voor onze medewerkers.

Wens je direct een GRATIS en vrijblijvende offerte te ontvangen voor het privé zwembad van jou dromen?

Dat kan via volgende link: GRATIS direct een offerte.

We maken graag ook jouw droom waar!

Voor meer informatie contacteer onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Privacybeleid - Cookiebeleid - Copyright © Noppe Zwembaden 2024