Bijzonder vervelend maar helaas gebeurt het; een (soms duur) toestel of onderdeel gaat stuk en de garantieperiode vanwege de fabrikant is voorbij.
Een nieuw onderdeel en/of toestel aankopen en/of het bestaande toestel laten herstellen is dan vaak de enige oplossing.
We begrijpen dat dit zeer vervelend is maar helaas zijn wij net zoals onze klanten gebonden aan de garantieperiode vanwege de leverancier.
Omdat we onze klanten echter steeds zo tevreden als mogelijk wensen te stellen hebben we hieromtrent een extra commerciële regeling uitgewerkt.
Deze werkt zoals volgt:
Voor artikelen met een garantieperiode van 2 tot 3 jaar:
- Wanneer dit gebeurt minder dan 3 jaar na de installatie van het toestel dan gebeuren deze werken in regie (verrekening van verplaatsing, werkuren en materialen) met een korting van 35% (ingeval een garantie van 2 jaar).
- Gebeurt dit na 3 jaar dan is een korting van 25% van toepassing op het geplaatste onderdeel (niet op werkuren en verplaatsing).
- Gebeurt dit na 4 jaar dan is een korting van 15% van toepassing op het geplaatste onderdeel (niet op werkuren en verplaatsing).
Vanaf 5 jaar na oplevering worden deze werken in regie verrekend en is er geen tegemoetkoming meer mogelijk.
Artikelen met een langere garantieperiode dan 3 jaar:
- Wanneer dit gebeurt minder dan 4 jaar na de installatie van het toestel dan gebeuren deze werken in regie (verrekening van verplaatsing, werkuren en materialen) met een korting van 35% (ingeval een garantie van 2 jaar).
- Gebeurt dit na 5 jaar dan is een korting van 25% van toepassing op het geplaatste onderdeel (niet op werkuren en verplaatsing).
- Gebeurt dit na 6 jaar dan is een korting van 15% van toepassing op het geplaatste onderdeel (niet op werkuren en verplaatsing).
Vanaf 7 jaar na oplevering worden deze werken in regie verrekend en is er geen tegemoetkoming meer mogelijk.
Om gebruik te kunnen maken van deze regeling dient u dit eenvoudig aan te vragen na het ontvangen van uw factuur via sven@noppe.be waarna u een creditnota ontvangt.
Opgelet:
Deze regeling is uitsluitend geldig ingeval:
- alle facturen uit het verleden voor de vervaldatum voldaan werden
- het defect niet te wijten is aan een verkeerdelijke handeling door de klant (in strijd met de onderhoudsvoorschriften)
- wanneer overmacht de oorzaak is (vb. een blikseminslag, stormschade, ...)
- wanneer het onderhoud van het zwembad periodiek en exclusief door Noppe Zwembaden gebeurt.
Heb je hieromtrent nog vragen, contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.
Directe link voor deze vraag