Recent Nieuws
FAQ : LEVERANCIERS
Ik ben (nog) geen leverancier van Noppe Zwembaden maar heb een interessant voorstel, hoe pak ik dit best aan?

Fijn dat je interesse hebt om met ons samen te werken!

Je hebt vast een interessant product en/of dienst aan te bieden.

Helaas worden we overstelpt door aanvragen tot samenwerking.

Om jou en onze tijd niet nodeloos te besteden vragen we je steeds om je product en/of dienst voor te stellen per e-mail aan tom@noppe.be.

Nadat we je voorstel bekeken hebben zullen we je berichten of een samenwerking voor beide partijen interessant kan zijn.

Om organisatorische redenen kunnen we telefonische en/of spontane bezoeken van vertegenwoordigers niet aanvaarden.

Alvast dank voor je begrip hiervoor.


Directe link voor deze vraag
Ik stuur jullie regelmatig facturen, zijn er zaken waar ik zeker moet op letten?

Fijn dat we op een positieve manier samen kunnen werken!

Om onze administratie goed te kunnen verwerken vragen we je echter om steeds onderstaande instructies nauwgezet te volgen:

Op onze facturen dient steeds vermeld te worden wie van onze medewerkers de bestelling heeft geplaatst evenals een klantreferentie (dus niet alleen maar een vermelding naar een bestelbon).

Een voorbeeld hiervan kan een bestelling zijn die door Tom Noppe geplaatst werd voor onze klant Janssens.

In dit geval vermeld je op elke correspondentie van deze bestelling TomN/Janssens.

Geven we je bij onze bestelling een extra referentie mee (vb. een bestelbon nr.) graag ook deze toevoegen.

In het eerder vermelde voorbeeld zou dit kunnen zijn TomN/Janssens/200456.

Facturen kunnen bij voorkeur gestuurd worden per e-mail aan peggy@noppe.be.

Facturen die niet conform bovenstaande richtlijnen zijn opgemaakt worden u terug bezorgd ter correctie.

 

 


Directe link voor deze vraag
Volgens onze administratie werd er een factuur aan jullie gestuurd en is deze niet voldaan?

Gelukkig komt dit niet vaak voor!

Het is alvast niet onze gewoonte: ook wat betreft de correcte betaling van onze leveranciers heeft ons bedrijf een uitstekende reputatie.

Gebeurt het wel (door een menselijke of administratieve vergissing, het niet juist ontvangen van een document per post, ...) neem dan contact op met onze boekhouding via peggy@noppe.be waarna dit kan nagekeken en geregulariseerd worden.


Directe link voor deze vraag
Ik wens een mail aan jullie te sturen, naar wie stuur ik deze best?

Om onze klanten en leveranciers goed van dienst te kunnen zijn streven we naar een snelle en efficiënte communicatie.

Wij vragen onze leveranciers dan ook om de juiste personen binnen onze organisatie te benaderen en zo weinig als mogelijk het algemeen mailadres (info@noppe.be of wijnegem@noppe.be) te gebruiken.

Directie: tom@noppe.be

Verkoop: erwin@noppe.be

Hoofd technische dienst (interventies, herstellingen, garanties, dienst na verkoop): sven@noppe.be

Aankoop & projectopvolging: soren@noppe.be

Onderhoudscontracten en interventies: jon@noppe.be

Verantwoordelijke winkel Wijnegem: wendy@noppe.be

Boekhouding: peggy@noppe.be

Mochten hierover nog vragen zijn, contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.

 


Directe link voor deze vraag
Ik heb een betaling ontvangen van jullie maar kan deze niet afboeken, hoe los ik dit op?

Ingeval er vragen zijn m.b.t. uitgevoerde betalingen vragen wij contact op te nemen met Peggy De Wispeleir, dit kan op peggy@noppe.be.

Zo kan u eventuele misverstanden uitklaren en beider boekhoudingen terug op elkaar afstemmen.


Directe link voor deze vraag

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Copyright © Noppe Zwembaden 2020