Recent Nieuws
FAQ : ONDERHOUD VAN EEN ZWEMBAD > ONDERHOUDSCONTRACTEN
Waarom factureren jullie alle onderhoudscontracten begin maart met een betalingstermijn van 10 dagen?

Wanneer we je een factuur sturen voor je onderhoudscontract bij de start van het zomerseizoen werd de planning hieromtrent reeds aan jou gemaakt en per e-mail bevestigt.

We factureren alle onderhoudscontracten begin maart met een betaaltermijn van 10 dagen.

Wanneer je een onderhoudscontract onderschrijft geniet je van een aanzienlijk verschil in uurloon (meer dan 10% voordeliger).

Dit kunnen we toepassen door de betalingen van de onderhoudscontracten (die we dus samen ontvangen vanaf 15 maart) aan te wenden voor de betaling van de nodige producten en slijtage onderdelen die we allemaal samen bestellen voor onze klanten tijdens de komende zomerperiode.

Wanneer we al het materiaal samen bestellen kunnen we aanzienlijk betere condities bekomen bij onze leveranciers dan wanneer we dit individueel doen.

Bovendien besparen we op transportkosten.

Het is deze besparing die we gebruiken om je een voordeliger uurloon te kunnen aanbieden.

Heb je hierover nog vragen, contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Copyright © Noppe Zwembaden 2021