Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > AUTOMATISCH DOSEERSYSTEEM
Mijn automatisch doseersysteem voor pH en vloeibare chloor meet fout en/of mijn waterkwaliteit is niet goed maar het systeem zegt dat alles ok is, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik zie een hoge milivolt meetwaarde (ORP/REDOX) op mijn doseersysteem, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik merk een intensieve chloor geur in mijn technische ruimte, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Op de display van mijn Aquaconsulting/Aquacontrol verschijnt 'Stop niveau 1' of 'Stop niveau 2', wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Op de de display van mijn Aquaconsulting/Aquacontrol staat er LIM achter pH en/of de RX (chloor) meting, wat is er aan de hand & hoe los ik dit op?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn meetsondes moeten vervangen worden, hoe doe ik dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Hoe werken meetsondes voor chloor en pH en is er op deze slijtage onderdelen garantie?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Waarom kan chloor kristalliseren bij de injectie via een doseersysteem?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Het labo meldt dat ik te veel chloraat in mijn zwembadwater heb? Wat nu en hoe kan dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Er komt niets op het display van mijn doseersysteem, hoe kan dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Privacybeleid - Cookiebeleid - Copyright © Noppe Zwembaden 2023