Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > AUTOMATISCH DOSEERSYSTEEM
Mijn automatisch doseersysteem voor pH en vloeibare chloor meet fout en/of mijn waterkwaliteit is niet goed maar het systeem zegt dat alles ok is, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik zie een hoge milivolt meetwaarde (ORP/REDOX) op mijn doseersysteem, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik merk een intensieve chloor geur in mijn technische ruimte, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Op het display van mijn Aquaconsulting zie ik naast de meetwaarden de melding VERZ, wat betekent dit?

Wanneer deze melding op het toestel komt dan is het doseersysteem net opgestart (of werd de zwembadpomp net geactiveerd, manueel door jou of middels de timerinstelling).

Het doseersysteem begint niet onmiddellijk te doseren op basis van de gemeten waterkwaliteit in het sondehuis net bij de opstart, dit water is 'lokaal water' en niet representatief voor de kwaliteit van het water in het zwembad.

Om aan deze voorwaarde te kunnen voldoen moet de pomp even draaien zodat het water in het sondehuis ververst kan worden en wél identiek wordt aan het zwembadwater.

Het doseersysteem is hierop voorzien, in het menu algemene instellingen kan je een vertraging instellen van vb. 3 tot 8 minuten.

Dit zorgt ervoor dat na de opstart van het toestel er nog geen dosering zal gebeuren op basis van de metingen gedurende de eerste 3 (of meer, tot 8: zoals ingesteld in het toestel) minuten.

Het toestel geeft dit aan op de display met VERZ als melding na de meetwaarden. Deze melding is dus geen storingsmelding en verdwijnt vanzelf waarna het toestel zal beginnen te doseren.

Heb je hieromtrent nog vragen, contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.


Directe link voor deze vraag
Op de display van mijn Aquaconsulting/Aquacontrol verschijnt 'Stop niveau 1' of 'Stop niveau 2', wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Op de de display van mijn Aquaconsulting/Aquacontrol staat er LIM achter pH en/of de RX (chloor) meting, wat is er aan de hand & hoe los ik dit op?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn meetsondes moeten vervangen worden, hoe doe ik dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Hoe werken meetsondes voor chloor en pH en is er op deze slijtage onderdelen garantie?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Waarom kan chloor kristalliseren bij de injectie via een doseersysteem?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Het labo meldt dat ik te veel chloraat in mijn zwembadwater heb? Wat nu en hoe kan dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Er komt niets op het display van mijn doseersysteem, hoe kan dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Privacybeleid - Cookiebeleid - Copyright © Noppe Zwembaden 2025