Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > AUTOMATISCH ROLLUIK
Mijn rolluik start en/of stopt niet meer op de juiste plaats, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik heb een LPW POOLS zwembad en mijn eerste COVREX CLASSIC lamel blokkeert soms tegen de boordsteen die op het RVS profiel over de zwembadbreedte geplaatst werd, hoe los ik dit op?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn zwembadrolluik wordt groen door algengroei, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik heb staalgrijze lamellen van COVREX CLASSIC en deze ‘schotelen’ een beetje, moet ik mij ongerust maken?

De donkere kleur van COVREX CLASSIC heeft - door de grotere opwarming - iets meer uitzetting dan de andere kleuren.

Dit kan resulteren in een beperkt 'schotel' effect (de lamellen komen aan de uiteinden een beetje naar boven te staan) bij warm weer en/of temperatuurschommelingen.

Wanneer dit de normale werking van het rolluik niet in gedrang brengt (d.w.z. het rolluik blokkeert hierdoor niet) dan hoef je je hieromtrent geen zorgen te maken en is dit enkel het gevolg van de normale uitzetting van de componenten van het rolluik.

Mocht dit wel het geval zijn dan dient u met onze klantendienst contact te nemen zodat dit door COVREX kan beoordeelt worden.

De fabrieksgarantie op het materiaal bedraagt 5 jaar waarvan de eerste 2 jaar ook de werkuren en verplaatsingskosten inbegrepen zijn. De laatste 3 jaar van de garantie is enkel het materiaal in garantie.

Heb je hieromtrent nog vragen? Contacteer dan onze klantendienst op 03/354 12 21.


Directe link voor deze vraag
Mijn rolluikmotor werkt niet meer, hoe kan dit gebeuren en hoe kan dit opgelost worden?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Copyright © Noppe Zwembaden 2023