Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > INTELLIPOOL
Hoe kan ik Intellipool toegankelijk maken via mijn smartphone?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool doet vreemd, werkt niet stabiel of zit zelfs gewoon helemaal vast. Wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Kan mijn Intellipool ook de energiekost van mijn warmtepomp beperken?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Het Intellipool systeem stuurt mij geen e-mails, hoe los ik dit op?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik ben mijn zwembad aan het verwarmen maar het lijkt erop of dit niet (of zeer traag) lukt, wat zijn hiervan de mogelijke oorzaken?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik wens mijn zwembad op temperatuur te brengen bij het begin van het seizoen, hoe doe ik dat het beste?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Hoe werkt de AUTO mode van Intellipool en waarom is het in mijn belang hiermee te werken?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij « Max. dosering bereikt », wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik heb een overloop zwembad en krijg een melding of zie in de status van het zwembad ‘een aux ingang heeft de pomp ingeschakeld’: wat betekent dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Op het scherm van het Control Center van mijn Intellipool komen allemaal vreemde tekens? Hoe los ik dit op & wat is er aan de hand?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'onbeheerbare filtratie', wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'Vorstbescherming geactiveerd', wat gebeurt er dan & hoe kan ik dit instellen of aanpassen?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'Terugspoeling filter vereist', wat wil dit zeggen?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'Tank voor ontsmettingsmiddel leeg' en/of 'Tank voor pH-corrector leeg', wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'Intelliflo' controleren, wat moet ik dan juist controleren of wat is er aan de hand?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn zwembadwater heeft een hoge geleidbaarheid (of er komt op de display ‘salt’ ipv een micro Siemens waarde), is dit een probleem?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'BUS verbinding is mislukt'. Wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Op de display van mijn Intellipool komt 'uSD pb degraded mode': wat wil dit zeggen en hoe los ik dit op?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool heeft geen verbinding meer met internet, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Volgens het Intellipool systeem is er een meting van temperatuur, chloor, pH en/of geleidbaarheid die wat mij betreft fout lijkt, kan dit?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Mijn Intellipool meldt mij 'De batterijen voor het radiorelais moeten vervangen worden', wat nu (enkel voor systemen voor 2018)?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Hoe sluit ik een nieuwe radio relais aan op mijn bestaande Intellipool systeem (enkel voor systemen voor 2018)?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Privacybeleid - Cookiebeleid - Copyright © Noppe Zwembaden 2024