Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > INTELLIPOOL
Mijn Intellipool meldt mij 'Tank voor ontsmettingsmiddel leeg' en/of 'Tank voor pH-corrector leeg', wat nu?

Wat betekent dit?

Wanneer je deze melding ontvangt kijk je na of de bussen met vloeibare chloor en pH- nog gevuld zijn.

Is één van de bussen leeg dan vervang je deze door een nieuwe, volle bus.

Waarom krijg ik de melding dat beide bussen leeg zijn terwijl er maar 1 bus leeg is?

Intellipool zal deze melding sturen wanneer 1 van de bussen leeg is (deze melding wil dus inderdaad niet zeggen dat ze beiden leeg zijn).

Het systeem is erop gebaseerd dat als 1 van de bussen leeg is je ook de andere dient te controleren (hierom de 2 meldingen).

Ik krijg deze melding maar beide bussen zijn gevuld, wat nu?

Krijg je deze melding maar geen enkele bus is leeg, schud dan even (voorzichtig) met de aanzuiglans(en) zodat de vlotters terug los komen en mogelijk terug juist werken.

Helpt dit niet contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21 voor het inplannen van een interventie (vervangen van defecte aanzuiglans) of bestel een nieuwe via onze webshop indien je zelf de aanzuiglans kan vervangen.

Opgelet: Meng nooit vloeibaar chloor en pH- (=zwavelzuur), plaats nooit de aanzuiglans van vloeibare chloor in de bus zwavelzuur of andersom (levensgevaarlijk!).

Hoe bestel ik nieuwe producten?

Het bestellen van deze producten kan je via onze webshop via onderstaande links:

Vloeibare chloor bestellen

Vloeibare pH- bestellen

Heb je hierover nog vragen, contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Privacybeleid - Cookiebeleid - Copyright © Noppe Zwembaden 2024