Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > INTELLIPOOL
Mijn Intellipool meldt mij 'Terugspoeling filter vereist', wat wil dit zeggen?

Terugspoelen vereist

Intellipool houdt voor jou mee bij of je de filter voldoende reinigt (=terugspoelen en/of backwash).

Onder het menu instellingen is er ingesteld (en dit kan je aanpassen) dat het reinigen van de filter dient te gebeuren voor er 100 uur gefilterd werd.

Draait de zwembadpomp dus 100 uur en heb je dan nog geen filterreiniging uitgevoerd (=terugspoelen en/of backwash) dan zal je hiervan een waarschuwing ontvangen: 'Terugspoelen filter vereist'.

In voorkomend geval graag de filter terugspoelen (via het menu filterinstellingen, backwash).

Heb je hierover nog vragen, contacteer dan onze klantendienst op het nr. 03/354 12 21.

 

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Copyright © Noppe Zwembaden 2020