Recent Nieuws
FAQ : OPLOSSEN VAN STORINGEN OF PROBLEMEN > ZANDFILTER
Er komt filtermedia (zand of glas) via mijn inspuiters in het zwembad, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Ik heb het filtratiemedium van mijn zandfilter vervangen (of laten vervangen) en mijn water is nu troebel, wat nu?

Het antwoord op deze vraag is voorbehouden voor onze klanten. Ben je klant bij ons dan kan je heel eenvoudig hier inloggen met jouw e-mailadres (gebruikersnaam) en postcode (paswoord), hierna kan je direct het antwoord op deze vraag zien.

In de klantenzone kan je trouwens nog vele handige hulpmiddelen vinden zoals handleidingen en instructievideo's (Nieuw!).

Bij vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nr. 03/354 12 21.

Noppe Zwembaden: Partner van deze merken.

Copyright © Noppe Zwembaden 2021