We werken graag correct en transparant samen met onze klanten.
Als je wil nakijken of de door ons opgemaakte factuur voor regiewerk(en) volgens afspraak werd opgemaakt dan kan dit eenvoudig door het volgende even na te kijken.
Stap 1: Mailbevestiging afspraak regiewerken
Wanneer je een afspraak maakt om een technieker langs te sturen dan bevestigen we je deze afspraak steeds per e-mail. In deze mail communiceren we de datum en vooropgestelde tijd van de afspraak.
Daarnaast omvat deze mail een link naar onze tarieven zodat je perfect weet hoe de interventie zal gefactureerd worden.
Tot slot vind je er een link naar onze Algemene Verkoopsvoorwaarden zodat alle afspraken gekend zijn voor uitvoering van onze werken.
Mocht er enig bezwaar zijn m.b.t. deze tarieven en/of Algemene Verkoopsvoorwaarden dan kan je de afspraak tot 2 werkdagen voor de vooropgestelde uitvoering kosteloos annuleren. Na deze termijn is het mogelijk dat er kosten komen bij deze annulering (wanneer het vb. te laat is om een andere klant te laten helpen door de voorziene technieker).
Laat je de afspraak doorgaan dan gaan we ervanuit dat je akkoord bent met de vooraf gemaakte afspraken.
Het spreekt voor zich dat we vanaf stap 2 geen bezwaar en of opmerkingen meer kunnen aanvaarden m.b.t. stap 1.
Stap 2: De interventie (of meerdere interventies)
Na het uitvoeren van de afgesproken werkzaamheden wordt door onze techniekers steeds een werkbon opgemaakt. Deze ontvang je per e-mail en vermeldt het detail van de uitgevoerde werkzaamheden en de te facturereren prestaties, reistijden, verplaatsingsvergoeding(en) en/of geleverde en/of geplaatste materialen.
In deze mail vermelden we tevens (in het rood: omdat het zeer belangrijk is) het volgende:
Wij vragen u dit document zorgvuldig na te kijken tot uiterlijk 10 dagen na de interventie. Na verloop van deze termijn wordt deze werkbon als aanvaard beschouwd evenals de factuur die op basis van deze werkbon wordt gemaakt.
Mochten er dus eventuele opmerkingen zijn m.b.t. deze werkbon dan heb je 10 kalenderdagen de tijd om hieromtrent contact op te nemen met onze klantendienst (03/354 12 21) of een mail te sturen naar sven@noppe.be (wanneer het regiewerk betreft), jon@noppe.be (wanneer het werken onder een onderhoudscontract betreft) of soren@noppe.be (wanneer het over werken onder project gaat).
Na verloop van deze periode worden bezwaren en/of opmerkingen niet meer aanvaard. Niet omdat we hieromtrent vervelend willen doen maar wel omdat we onze techniekers en/of onze interne medewerkers niet meer kunnen consulteren of ze zich nog bepaalde afspraken en/of details herinneren over de interventie.
Stap 3: De factuur
Na uitvoering van stap 2 worden de ontvangen werkbonnen gefactureerd, bij facturatie kijken we zeker de werkbonnen zelf ook nog eens extra na ter voorkoming van eventuele vergissingen.
Zoals hierboven vermeldt kunnen we m.b.t. facturen bezwaren en/of opmerkingen niet meer aanvaarden wanneer er tot 10 dagen na het maken van de werkbon geen reactie van de klant komt. We herhalen nogmaals dat we dit niet doen om vervelend te willen doen maar wel omdat we onze techniekers en/of onze interne medewerkers niet meer kunnen consulteren of ze zich nog bepaalde afspraken en/of details herinneren over de interventie. Voor zeer duidelijke fouten (vb. 10 werd 100 door een typfout, een duidelijke fout gemaakt door onze software, een artikel werd te veel, te weinig, niet of overbodig vermeld e.d.) maken we uiteraard graag een uitzondering. Dit ongeacht bij wij hieromtrent het financieel voordeel ligt.
Heb je hieromtrent nog vragen? Contacteer dan onze klantendienst op 03/354 12 21.
Directe link voor deze vraag