Als je er zeker van wenst te zijn dat de technieker op een afgesproken tijdstip arriveert kan je een eerste interventie aanvragen.
Bij een eerste interventie is onze technieker aanwezig tussen 07u30 & 08u30 met uitzondering van overmacht (o.a. ziekte, verkeersproblemen). Zie hieromtrent onze afzonderlijke FAQ.
Interventies die later op de dag ingepland zijn worden steeds gehonoreerd (met uitzondering van overmacht: in voorkomend geval wordt je hierover gecontacteerd).
Bij het maken van een afspraak bevestigen we een indicatief tijdstip van aankomst (gewoonlijk een tijdsvork van 2u), maar dit is steeds onder voorbehoud daar de daarvoor ingeplande interventie(s) niet altijd volgens het vooropgestelde tijdsschema kunnen afgewerkt worden en de praktijk aantoont dat soms ernstige afwijkingen mogelijk zijn.
Bovendien is het eveneens mogelijk dat er plotselinge problemen voorrang krijgen op minder dringende interventies.
Als de technieker later is dan vooropgesteld zal de interventie blijven doorgaan op de afgesproken dag, maar op een mogelijk (aanzienlijk) later tijdstip.
Heb je toch nog vragen, loopt het niet zoals vooropgesteld of is er twijfel?
Contacteer dan onze klantenservice op 03/354 12 21 voor actuele informatie.