Recent Nieuws

Beste klanten,

 

Ook wij nemen nog steeds de gepaste maatregelen in het kader van de strijd van 11.000.000 Belgen tegen het Corona Virus.

We vermelden echter graag dat u bij ons veilig bent: al onze medewerkers werden ondertussen 2 keer gevaccineerd!

Hieronder een overzicht van de aanpassingen en genomen maatregelen tijdens deze bijzondere periode.

Uitzonderlijke drukte:

Door de keuze van vele Belgen om de zomervakantie in eigen land door te brengen, meer in het bijzonder: "veilig in eigen tuin genietend van een privé zwembad" is er een uitzonderlijk hoge vraag naar nieuwe zwembaden. Hierdoor worden ons call center en administratieve diensten vaak overbelast. Ook onze leveranciers kampen met aanzienlijk langere levertermijnen dan gebruikelijk.

Wij doen al het mogelijke om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Ook het behandelen van e-mails loopt hierdoor helaas soms een achterstand op.

Graag voor dringende zaken steeds telefonisch contact opnemen (of gericht per e-mail met 1 van onze medewerkers):

Wij streven naar een snelle en efficiënte communicatie, hierom vragen wij u om de juiste personen binnen onze organisatie te benaderen en zo weinig als mogelijk het algemeen mailadres (info@noppe.be) te gebruiken (zeker niet voor urgenties).

Onderhoudscontracten en interventies: jon@noppe.be

Hoofd technische dienst (interventies, herstellingen, garanties, dienst na verkoop): sven@noppe.be

Aankoop & projectopvolging: soren@noppe.be

Verantwoordelijke winkel Wijnegem: wendy@noppe.be

Verantwoordelijke Webshop: peter@noppe.be

Verkoop zwembadprojecten: erwin@noppe.be

Boekhouding: peggy@noppe.be

Directie: tom@noppe.be

Lukt het even niet ons telefonisch te contacteren (omdat onze centrale overbelast is) tracht dan een mail te sturen of even later nogmaals contact op te nemen.

Neem ook zeker even een kijkje op het FAQ gedeelte van onze website, mogelijk vind je hier onmiddellijk een antwoord op jouw vraag.

Telefonische bereikbaarheid:

Via volgende link vind je onze openingsuren: Klik hier

Urgenties kan je buiten deze uren en vakantieperiodes melden per e-mail op tom@noppe.be.

Winkel en toonzaal:

Onze toonzaal is doorlopend geopend tijdens de normale openingsuren en nog steeds onder strikte maatregelen:

- behoud de “social distancing” (1,5 meter in de doe-het-zelf zone)

- onze medewerkers zijn voorzien van beschermingsmiddelen (het kantoor gedeelte is niet toegankelijk zonder begeleiding). De winkel is tevens voorzien aan de kassa van een sociale afscheiding (plexi-glasplaat). Uw betaling bij voorkeur met Bankcontact, geen credit card betalingen mogelijk, contant kan maar heeft niet onze voorkeur

- we geven voorrang aan “Collect and Go”: de klant plaatst een bestelling op afstand via onze webshop (betaling mogelijk met Bankcontact en Creditcard) en wij zetten de goederen klaar onder het afdak van het demo poolhouse

- we communiceren deze preventiemaatregelen eveneens aan de ingang van de winkel via enkele affiches

- we voorzien ontsmettende handgel

- het is terug verplicht om een mondmasker te dragen tijdens je bezoek aan onze winkel

- er is niet langer een maximum aantal bezoekers toegelaten: je bent dus steeds welkom!

Leveranciers:

Onze leveranciers kunnen goederen leveren maar zonder fysiek contact met onze medewerkers en mits het respecteren van de 'social distance' van 1m50. Mogelijk is er geen assistentie bij het lossen van de goederen.

Heb je zwembadproducten nodig?

Heb je een interventie gepland dan zullen onze techniekers jou de nodige producten bezorgen. Geef vooraf door wat je zeker nodig hebt, zodat dit juist kan voorzien worden.

Heb je geen interventie gepland en heb je zwembadproducten nodig dan kan je deze bestellen via onze webshop of deze afhalen tijdens de openingsuren van onze winkel.

Je kan kiezen voor een thuis levering of 'Collect & Go' (we plaatsen jou bestelling onder het afdak van ons poolhouse waar jij deze kan afhalen).

Leveringen aan huis worden eerstdaags uitgeleverd.

Producten die niet op onze webshop vermeld staan kunnen per e-mail besteld worden via peter@noppe.be of in onze winkel te Wijnegem onder veilige voorwaarden (hierboven vermeld).

Heb je een actief onderhoudscontract of ben je reeds als klant bij ons geregistreerd dan kunnen producten ook telefonisch of per e-mail besteld worden.

Nieuwe klanten kunnen alleen via onze webshop bestellen of in onze winkel te Wijnegem onder strikte voorwaarden (hierboven vermeld).

Leeggoed:

Op onze webshop is het (omwille van technische reden) nog niet mogelijk om de terugname van leeggoed (bussen vloeibare chloor en pH-) te registreren en/of te verrekenen.

Wanneer onze technieker jou webbestelling levert kan je hem het leeggoed echter wel overhandigen.

Onze technieker zal dan even contact nemen met kantoor en vragen om jou voor dit leeggoed een creditnota op te maken en deze per mail aan jou te bezorgen.

Deze creditnota kan verrekend worden met een bestelling in onze winkel, een telefonische bestelling of per e-mail (dus niet via de webshop) of terugbetaald worden (in voorkomend geval graag een mail met vermelding van de creditnota en je rekeningnummer aan peggy@noppe.be).

Herstellingen:

Het is tijdens de openingsuren mogelijk om defecte toestellen (vb. zwembadrobot) in te leveren en/of vervangtoestellen.

Wens je een toestel in te leveren dan kan je dit voorafgaandelijk afspreken met onze medewerker Sven (sven@noppe.be).

Informatie en opvolging van herstellingen gebeuren bij voorkeur per e-mail aan sven@noppe.be

Interventies en werven:

Al onze medewerkers zijn nog steeds uitgerust met een hygiënische handgel en wegwerphandschoenen, zodat we tijdens onze interventies en het afwerken van onze projecten veilig kunnen werken.

Heel belangrijk: we benadrukken de maatregel van 'social distance', gelieve dus in geen geval dichter dan 1m50 in de buurt te komen van onze medewerkers.

Extra maatregelen:

Om de "social distance" te kunnen respecteren zijn er bepaalde werkzaamheden die niet of anders zullen verlopen, we sommen ze hieronder op:

- op onze werven wordt een werftoilet voorzien dat uitsluitend gebruikt mag worden door de medewerkers van Noppe Zwembaden, de extra kosten hiervan nemen we als bedrijf ten laste en wordt niet doorgerekend aan onze klanten

- op werven werken we zoveel als mogelijk met vaste teams die streven naar social distance.

- klanten blijven bij voorkeur in de woning en nemen enkel contact met onze techniekers via onze klantendienst die vervolgens de communicatie telefonisch zal doorgeven aan onze technieker, kan dit niet anders dan respecteert de klant de regels van 'social distance' (minimum 1m50 afstand).

- I-pad handtekening: er wordt aan de klant niet gevraagd om onze werkbonnen digitaal te ondertekenen, er komt een aangepaste tekst op de werkbon waarbij de klant de ontvangst per e-mail aanvaardt als alternatief voor de handtekening (zijn er vergissingen gemaakt tijdens het opmaken van de werkbon dan heeft u tot 10 dagen na ontvangst van de e-mail; na het verstrijken van deze termijn wordt de werkbon als aanvaard beschouwd)

- klanten die een interventie wensen te wijzigen dienen dit uiterlijk 48u vooraf te melden, bij latere aanpassingen of annulaties zijn € 50 (excl. BTW) administratie kosten van toepassing, is de technieker reeds onderweg of aanwezig dan wordt minimaal 1u reistijd evenals de verplaatsingskost in rekening gebracht.

- we vragen onze klanten om tijdens de Corona periode geen dranken en/of voeding ter beschikking te stellen van onze techniekers, deze worden in geen geval geconsumeerd

- we vragen klanten die besmet zijn met het Corona virus en/of die zich in quarantaine bevinden om zich kenbaar te maken: tot 1 week na de quarantaine periode voeren we geen werken uit bij deze klanten ter bescherming van onze werknemers

- ingeval onze medewerkers zich in het privé gedeelte van de klant dient te begeven adviseren wij de klant om na het vertrek van onze technieker preventief alles te ontsmetten wat door de technieker werd aangeraakt

Wanneer onze techniekers constateren dat werken niet veilig kunnen verlopen door het gedrag van de klant worden de werken onmiddellijk gestaakt, eventuele bijkomende verplaatsingskosten en reistijden zijn in voorkomend geval ten laste van de klant.

Op dit ogenblik verloopt onze planning, behoudens occasionele uitzonderingen, zoals vooropgesteld.

Wij stellen alles in het werk om dit zo te houden.

Ingeval onze planning moet wijzigen i.f.v. bovenstaande maatregelen nemen wij hierover met jou contact.

Opgelet: ingeplande interventies voor klanten die openstaande en vervallen facturen hebben worden mogelijk geannuleerd (in voorkomend geval wordt je hiervan verwittigd), zorg dus voor een correcte betaling van eventuele vervallen facturen voor een vlotte dienstverlening.

Wens je een offerte (eventueel met plaatsbezoek)?

Een individuele afspraak maken voor een projectbespreking kan met respect voor de maatregel van 'social distance' (vraag je offerte online via deze link waarna we je contacteren voor het inplannen van een afspraak).

Momenteel ontvangen we nog steeds uitzonderlijk veel offerteaanvragen.

Hierdoor kan de termijn waarop een afspraak mogelijk is uitzonderlijk langer zijn dan gebruikelijk. Ook de levertermijn van zwembaden is mogelijk langer dan gebruikelijk.

We vragen je dan ook om steeds eerst een offerte aan te vragen via deze link

Kies je voor een full vinylester monoblok zwembad zal je vrijwel direct na je mail een gepersonaliseerde offerte ontvangen.

Deze kan je zorgvuldig doornemen.

Beantwoordt deze offerte aan je wensen en is de vermelde kostprijs in lijn met je vooropgesteld budget dan is een afspraak zeker zinvol en nodigen we je graag uit om onze diensten hieromtrent te contacteren (03/354 12 21) of een mail te sturen aan jon@noppe.be.

In andere gevallen is het misschien nog niet zinvol om een afspraak ter plaatse te maken en kan je in eerste fase bijkomend telefonisch advies bij onze medewerkers inwinnen. Raadpleeg zeker ons FAQ gedeelte m.b.t. de aankoop van een nieuw zwembad.

Mag je zwemmen in je privé zwembad?

Zeker, wat het gebruik van je privé zwembad betreft adviseren we je heerlijk te genieten, maar dit volgens de actuele richtlijnen van de overheid (zie: Corona virus richtlijnen overheid).

Mochten er nog bijkomende maatregelen komen dan passen we ons als bedrijf uiteraard z.s.m. aan.

Verder vragen we jullie nogmaals aandacht voor de maatregelen genomen door de overheid (zie: Corona virus richtlijnen overheid) en danken we jou om vooral deze nauwkeurig op te volgen.

Alle eventueel door de overheid opgelegde maatregelen die verder gaan dan bovenstaande (zie: Corona virus richtlijnen overheid) hebben voorrang op de informatie vermeld in dit nieuwsitem.

Wanneer er een aanpassing is m.b.t. onze veiligheidsmaatregelen worden deze hier kenbaar gemaakt.

Consulteer dit nieuwsitem dus steeds even wanneer je een technieker of medewerker van Noppe Zwembaden verwacht en/of ermee in contact komt.

Wij hopen dat de Corona periode zo snel mogelijk voorbij zal zijn en wensen al onze klanten toe om deze periode veilig (én met heel veel zwemplezier), door te brengen!

 


Met vriendelijke groeten

 


Team Noppe Zwembaden

Copyright © Noppe Zwembaden 2021