Recent Nieuws

Beste klanten,

 

Ook wij namen de gepaste maatregelen in het kader van de strijd tegen het Corona Virus.

Hieronder een overzicht van de aanpassingen en genomen maatregelen tijdens deze bijzondere periode.

Uitzonderlijke drukte:

Door de keuze van vele Belgen om vakantie in eigen land door te brengen, meer in het bijzonder: "veilig in eigen tuin genietend van een privé zwembad" is er een extreem hoge vraag naar nieuwe zwembaden. Hierdoor worden ons call center en administratieve diensten ernstig overbelast.

Wij doen al het mogelijke om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Ook het behandelen van e-mails loopt hierdoor helaas soms een achterstand op.

Graag voor dringende zaken bij voorkeur telefonisch contact opnemen.

Lukt het even niet omdat onze centrale overbelast is tracht dan even later nogmaals contact op te nemen.

Neem ook zeker even een kijkje op het FAQ gedeelte van onze website, mogelijk vind je hier onmiddellijk een antwoord jouw vraag.

Telefonische bereikbaarheid:

Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op weekdagen tussen 08u30 & 18u00 en op zaterdag tussen 10u00 & 16u00.

Urgenties kan je buiten deze uren melden per e-mail op tom@noppe.be.

Sinds 11 mei '20 is onze winkel & toonzaal terug geopend.

Winkel en toonzaal:

Onze winkel en toonzaal was tijdelijk gesloten (tussen 18 maart, 12u00 tot en met zondag 10 mei).

Vanaf 11 mei werd onze winkel terug geopend tijdens de normale openingsuren doch onder strikte voorwaarden:

- Behoud de “social distancing” (1,5 meter in de doe-het-zelf zone)

- Maximum 5 klanten gelijktijdig in de winkel, max. 30 minuten winkelen, tevens is de toegang beperkt tot max. 1 persoon per gezin 

- Onze medewerkers zijn voorzien van beschermingsmiddelen en dragen in het winkelgedeelte van het gebouw mondmaskers (het kantoor gedeelte is niet toegankelijk zonder begeleiding). De winkel is tevens voorzien aan de kassa van een sociale afscheiding (plexi-glasplaat). Uw betaling bij voorkeur met Bankcontact, geen credit card betalingen mogelijk, contant kan maar heeft niet onze voorkeur ...)

- We geven voorrang aan “Collect and Go”: de klant plaatst een bestelling op afstand via onze webshop (betaling mogelijk met Bankcontact en Creditcard) en wij zetten de goederen klaar onder het afdak van het demo poolhouse

- We communiceren deze preventiemaatregelen eveneens aan de ingang van de winkel via enkele affiches

- We voorzien ontsmettende handgel

- Raak enkel artikelen aan die je zal aankopen (wens je meer info over een product en weet je nog niet of je dit zal aankopen: neem het product dan niet vast maar consulteer één van onze medewerkers)

- Sinds 11/07/2020 is het verplicht om een mondmasker te dragen tijdens je bezoek aan onze winkel en alle andere openbare plaatsen

Leveranciers:

Onze leveranciers kunnen goederen leveren maar zonder fysiek contact met onze medewerkers en mits het respecteren van de 'social distance' van 1m50. Mogelijk is er geen assistentie bij het lossen van de goederen.

Heb je zwembadproducten nodig?

Heb je een interventie gepland dan zullen onze techniekers jou de nodige producten bezorgen. Geef vooraf door wat je zeker nodig hebt, zodat dit juist kan voorzien worden.

Heb je geen interventie gepland en heb je zwembadproducten nodig dan kan je deze bestellen via onze webshop.

Je kan kiezen voor een thuis levering of 'Collect & Go' (dit is terug toegelaten sinds 11 mei 2020)

Leveringen aan huis worden eerstdaags uitgeleverd.

Producten die niet op onze webshop vermeld staan kunnen per e-mail besteld worden via jon@noppe.be of in onze winkel te Wijnegem onder strikte voorwaarden (sinds 11 mei, zie hierboven).

Heb je een actief onderhoudscontract of ben je reeds als klant bij ons geregistreerd dan kunnen producten ook telefonisch of per e-mail besteld worden.

Nieuwe klanten kunnen alleen via onze webshop bestellen of in onze winkel te Wijnegem onder strikte voorwaarden (sinds 11 mei, zie hierboven).

Leeggoed:

Op onze webshop is het (omwille van technische reden) niet mogelijk om de terugname van leeggoed (bussen vloeibare chloor en pH-) te registreren en/of te verrekenen.

Wanneer onze technieker jou webbestelling levert kan je hem het leeggoed echter wel overhandigen.

Onze technieker zal dan even contact nemen met kantoor en vragen om jou voor dit leeggoed een creditnota op te maken en deze per mail aan jou te bezorgen.

Deze creditnota kan verrekend worden met een bestelling in onze winkel, een telefonische bestelling of per e-mail (dus niet via de webshop) of terugbetaald worden (in voorkomend geval graag een mail met vermelding van de creditnota en je rekeningnummer aan peggy@noppe.be).

Herstellingen:

Het is sinds 11/05/2020 ook terug mogelijk om defecte toestellen (vb. zwembadrobot) in te leveren en/of vervangtoestellen zonder voorafgaandelijke afspraak in te leveren en op te halen. Informatie en opvolging van herstellingen gebeuren bij voorkeur per e-mail aan sven@noppe.be

Interventies en werven:

Al onze medewerkers zijn nog steeds uitgerust met een hygiënische handgel, beschermende mondmaskers, ontsmettingsdoekjes en wegwerphandschoenen, zodat we tijdens onze interventies en het afwerken van onze projecten veilig kunnen werken.

Heel belangrijk: we benadrukken de maatregel van 'social distance', gelieve dus in geen geval dichter dan 1m50 in de buurt te komen van onze medewerkers. Op onze werven zullen wij bovendien niet toelaten dat er ook andere aannemers aan het werk zijn. Dit in ieders belang!

Extra maatregelen vanaf 23 maart '20 en dit voor onbepaalde tijd (van zodra dit wijzigt berichten wij u): 

Om de "social distance" te kunnen respecteren zijn er bepaalde werkzaamheden die niet of anders zullen verlopen, we sommen ze hieronder op:

- op onze werven wordt een werftoilet voorzien dat uitsluitend gebruikt mag worden door de medewerkers van Noppe Zwembaden, de extra kosten hiervan nemen we als bedrijf ten laste en wordt niet aangerekend aan onze klanten

- al onze werven wordt voorzien van een werfbord met volgende boodschap: 

BEWAAR DE SOCIAL DISTANCE VAN MINIMUM 1M50

ENKEL MEDEWERKERS VAN NOPPE ZWEMBADEN ZIJN TOEGELATEN OP DEZE WERF,

BIJ HET NIET RESPECTEREN VAN DEZE MAATREGEL WORDEN DE WERKEN ONMIDDELLIJK GESTOPT

- op werven werken we met maximaal 2 techniekers (niet met meer behoudens uitzonderlijke specifieke omstandigheden vb. gewicht van een te vervoeren voorwerp vereist meerdere techniekers): sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig werken onze techniekers met mondmaskers en/of protectieschermen.

- we voeren geen werken uit die niet kunnen gebeuren met respect tot de 'social distance' maatregel van 1m50: dit zijn (niet limitatief) het vervangen van een rolluikmotor, leggen van boordstenen rond een skimmerbad die breder zijn dan 40cm of langer dan 80cm, plaatsen van boordstenen rondom een overloopzwembad, ... sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig werken onze techniekers met mondmaskers en/of protectieschermen.

- er worden geen werken uitgevoerd in een privé gedeelte van de woning (wat betreft binnenzwembaden zal het onderhoud enkel uitgevoerd worden wanneer dit kan zonder dat wij ons tot het privé gedeelte van de woning dienen te begeven)sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig werken onze techniekers met mondmaskers en/of protectieschermen.

- klanten blijven in de woning en nemen enkel contact met onze techniekers via onze klantendienst die vervolgens de communicatie telefonisch zal doorgeven aan onze technieker, kan dit niet anders dan respecteert de klant de regels van 'social distance' (minimum 1m50 afstand, we vragen onze klanten in voorkomend geval een mondmasker te dragen)sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig gebruiken onze klanten en/of onze techniekers een mondmaskers en/of protectiescherm(en).

- klanten met een winterzeil mogen niet helpen met het verwijderen van dit zeil: ofwel verwijdert de klant het zeil zelf met hulp van een familielid net voor onze interventie, ofwel sturen we 2 techniekers i.p.v. 1 om het zeil te verwijderen. Het zeil schoon maken kan door onze zorgen gebeuren, dit zeil echter verplaatsen naar de technische ruimte kan niet gebeuren met respect voor de social distance en zal door de klant met hulp van een familielid dienen te gebeuren (pas nadat onze techniekers de tuin verlaten hebben): sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig gebruiken onze klanten en/of onze techniekers een mondmaskers en/of protectiescherm(en).

- warmtepompen worden niet geplaatst of verplaatst, de klant kan het toestel op de juiste plaats zetten (met hulp van een familielid) voor onze interventie waarna onze technieker het toestel zal aansluiten, sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig gebruiken onze klanten en/of onze techniekers een mondmaskers en/of protectiescherm(en).

- er wordt in een technische ruimte, een kelder, een kruipruimte gewerkt door max. 1 technieker, kan dit niet of niet veilig gebeuren dan worden deze werken uitgesteld: sinds 4 mei werd deze maatregel versoepeld, indien nodig gebruiken onze klanten en/of onze techniekers een mondmaskers en/of protectiescherm(en).

- Extra informatie m.b.t. bovenvermelde versoepeligen sinds 4 mei '20: social distance blijft de norm, is dit niet haalbaar dan wordt er steeds gebruik gemaakt van een mondmasker en/of protectiescherm

- I-pad handtekening: er wordt aan de klant niet gevraagd om onze werkbonnen digitaal te ondertekenen, er komt een aangepaste tekst op de werkbon waarbij de klant de ontvangst per e-mail aanvaardt als alternatief voor de handtekening (zijn er vergissingen gemaakt tijdens het opmaken van de werkbon dan heeft u tot 10 dagen na ontvangst van de e-mail; na het verstrijken van deze termijn wordt de werkbon als aanvaard beschouwd), ook na 4 mei '20 blijft dit van toepassing

- klanten die een interventie wensen te wijzigen dienen dit uiterlijk 48u vooraf te melden, bij latere aanpassingen of annulaties zijn mogelijk kosten van toepassing, ook na 4 mei '20 blijft dit van toepassing

- we vragen onze klanten om tijdens de Corona periode geen dranken en/of voeding ter beschikking te stellen van onze techniekers, deze worden in geen geval geconsumeerd: ook na 4 mei '20 blijft dit van toepassing

- we vragen klanten die besmet zijn met het Corona virus en/of die zich in quarantaine bevinden om zich kenbaar te maken: tot 2 weken na de quarantaine periode voeren we geen werken uit bij deze klanten ter bescherming van onze werknemers, ook na 4 mei '20 blijft dit van toepassing

Wat bovenstaande uitzonderingen betreft (versoepelde maatregelen): deze zijn mogelijk niet van toepassing tijdens werken in het district Antwerpen.

Op dit ogenblik verloopt onze planning, behoudens occasionele uitzonderingen, zoals vooropgesteld.

Wij stellen alles in het werk om dit zo te houden.

Ingeval onze planning moet wijzigen i.f.v. bovenstaande maatregelen nemen wij hierover met jou contact.

Opgelet: ingeplande interventies voor klanten die openstaande en vervallen facturen hebben worden mogelijk geannuleerd (in voorkomend geval wordt je hiervan verwittigd), zorg dus voor een correcte betaling van eventuele vervallen facturen voor een vlotte dienstverlening.

Wens je een offerte (eventueel met plaatsbezoek)?

Een individuele afspraak maken voor een projectbespreking kan sinds 4 mei '20 met respect voor de maatregel van 'social distance' (vraag je offerte online via deze link waarna we je contacteren voor het inplannen van een afspraak).

Momenteel ontvangen we gemiddeld 7 tot 9 offerteaanvragen per kalenderdag waarvan gemiddeld de helft een afspraak wenst m.a.w. meer dan 24 afspraken per week.

Wij kunnen echter per week maximaal 12 afspraken inplannen.

Hierdoor kan de termijn waarop een afspraak mogelijk is uitzonderlijk langer zijn dan gebruikelijk.

We vragen je dan ook om steeds eerst een offerte aan te vragen via www.noppe.be/offerteaanvraag.

Kies je voor een full vinylester monoblok zwembad zal je vrijwel direct na je mail een gepersonaliseerde offerte ontvangen.

Deze kan je zorgvuldig doornemen.

Beantwoordt deze offerte aan je wensen en is de vermelde kostprijs in lijn met je vooropgesteld budget dan is een afspraak zeker zinvol en nodigen we je graag uit om onze diensten hieromtrent te contacteren (03/354 12 21) of een mail te sturen aan jon@noppe.be.

In andere gevallen is het misschien niet zinvol om een afspraak ter plaatse te maken en kan je in eerste fase bijkomend telefonisch advies bij onze medewerkers inwinnen. Raadpleeg zeker ons FAQ gedeelte m.b.t. de aankoop van een nieuw zwembad.

Mag je zwemmen in je privé zwembad?

Zeker, wat het gebruik van je privé zwembad betreft adviseren we je heerlijk te genieten, maar dit in gesloten kring (bezoekers zijn toegelaten indien ze tot je 'bubbel' behoren, behoudens andere instructies hieromtrent van de overheid).

Mochten er nog bijkomende maatregelen komen dan passen we ons als bedrijf uiteraard z.s.m. aan.

Verder vragen we ook jullie aandacht voor de maatregelen genomen door de overheid en danken we jou om vooral deze nauwkeurig op te volgen.

Alle eventueel door de overheid opgelegde maatregelen die verder gaan dan bovenstaande hebben voorrang op de informatie vermeld in dit nieuwsitem.

Wanneer er een aanpassing is m.b.t. onze veiligheidsmaatregelen worden deze hier kenbaar gemaakt.

Consulteer dit nieuwsitem dus steeds even wanneer je een technieker of medewerker van Noppe Zwembaden verwacht.

Wij hopen dat de Corona periode zo snel mogelijk voorbij gaat en wensen al onze klanten alvast héél veel zwemplezier!

 

Met vriendelijke groeten

 

Team Noppe Zwembaden

 

Copyright © Noppe Zwembaden 2020